Laddar för något annat än dans...



Dansbloggen har vilat några dagar.
Det betyder inte att jag inte har dansat, eller tänkt på dans, eller tagit mig en och annan svängom hemma när ingen ser på.

Det betyder att jag har varit tokfokuserad på morgondagens uppgift: Nämligen att sommarprata i Ålands radio.

Jag har slipat och slipat på manuset, läst det om och om igen. Nu är jag trött och hes. Men förväntansfull och glad, det ska bli en häftig upplevelse.

Hör och häpna handlar det inte mycket om dans, men det handlar om den jag var före dansen och det jag gjorde upp med, vilket faktiskt var en förutsättning för att jag skulle börja dansa, ge mig hän. :-).

Så om ni är nyfikna på det föreslår jag att ni lyssnar via Ålands radios hemsida kl. 10.00 finländsk tid eller kl. 09.00 svensk tid. Det sänds även i repris på kvällen och på söndag. Kolla mer info och lyssna direkt på www.radiotv.ax

Och håll några danstummar för mig ;-)!

Kommentarer

Populära inlägg