Dansbloggaren, nu i Stockholm!

 Vyn jag vinkar till efter en fantastisk, utvecklande och produktiv sommar. Nu väntar nya utmaningar när jag fäller ner landningsstället och sätter fötterna på outforskad mark.

Så har det varit lite tyst på bloggen igen. Och som vanligt beror det på flytt.
Mitt liv har liksom pågått lite där uppe i luften det senaste halvåret, jag flyttar nu för tredje gången sedan i mars.

Att leva så där uppe i luften, det går fort, det viner om öronen. Man får häftiga uppifrånperspektiv, tyvärr sämre chans till här och nu-upplevelser. Mindre chans till dans.

Min kropp är just nu så desperat längtande efter en rejäl danskväll att den till och med jublar när jag joggar. Som att den börjar tro jajaja, nu!

Nu kan jag i alla fall avslöja att jag är på väg till Stockholm igen. Det känns bra på flera plan och en bonus är att jag kan fortsätta min lite halvt pausade satsning på dansen. Jag tittar som bäst på danskurser och skriver in höstens danser i kalendern.

Ni kära ålänningar som jag har dansat med i vår och sommar är naturligtvis välkomna att höra av er om ni vill ha en guide eller haka på en dans i Stockholmstrakten när ni tar en resa över. Det vore verkligen jätteroligt, så mejla dansbloggen!


Kommentarer

Populära inlägg