Dans och balans ger: Ny multiemotionell foxig Spotifylista!

foto: Harald Stribéns danskurser


Måndag morgon, och kanske flera långa dagar till nästa dans?
Luuuugn, äntligen kommer dansbloggen med en ny spotifylista att avnjuta.


Jag har märkt att nya besökare då och då hittar sig hit genom mina spotifylistor vilket är jättekul. De som redan har lyssnat in sig vet att rockabilly och country ligger mig varmt om hjärtat, men att det slinker med en hel del annat också. Nu tänkte jag visa upp en lite annorlunda lista, med mäktig och svängig foxmusik. Erfarna foxare kommer att känna igen en del från etablerade danskurser där ute, men det finns även överraskningar.

Att foxen får stå i fokus beror på att den nog är min favoritdans ändå, tja, lite beroende på vilket humör jag är när jag svarar på den frågan ;-).

För er som inte vet vad fox är kan ni väl kolla in det här ljuvliga klippet, med dessa mysiga dansare.

Och sist och viktigast: Ni hittar länken till listan HÄR.

Kommentarer

Populära inlägg