Dansbloggen efterlyser er danslust!

Lite trött denna måndag? Kanske längtar du redan efter nästa dans?
Missa inte dansbloggens nya peppiga och kärleksdrypande bugg- och foxlista. Finns här.

Den visar återigen på hur många variationsmöjligheter som finns till de kära danserna. Mina ben spritter, mitt hjärta hoppar och leendet breder ut sig när jag skriver mina artiklar i dag till tonerna av detta.

Nu vill jag ha hjälp av er att sprida danslust bland mina åländska och svenska och finländska läsare.

Jag efterlyser nu läsarnas låtlistor för publicering här. Oavsett dansstil! Bugg, fox, lindy, salsa, argentinsk tango... Ja, kör på! Mejla mig på dansbloggen@gmail.com gärna ihop med en liten berättelse om dig som dansare och en bild på dig :-) så kommer det med.

Kramar och många får jag lov!

Kommentarer

Populära inlägg