Att vilja så mycket


Ibland bara VILL JAG SÅ, VILL JAG SÅ MYCKET!
Det finns en sån glöd där. Jag behöver lära mig att kanalisera den.

Men ibland känner jag mig också rätt ensam med mina idéer och projekt.
Jag letar fortfarande efter likasinnade.
Jag hoppas jag hittar dit en dag, till den där platsen där glöden får komma till sin rätt, och det äntligen blir tid till att skapa för att det är kul, där jag äntligen får vara engagerad ihop med andra.
Kanske är det den frustrationen som är värst med att studera, att inte vara färdig, inte få tillämpa?
Å andra sidan har jag hamnat där jag är idag för att jag insåg att jag måste skapa mig en ny plats där mina tankesätt värderas. 
Jag ska ta mig dit en dag. Men innan dess har jag saker jag behöver öva på.
Vad sägs om tålamod till att börja med? Men jag vill ju så mycket, redan NU!

Säg mig att du också känner så här ibland?

Kommentarer

Populära inlägg