Grön premiär!


Landad hemma efter kvällens premiär på Grönan. Drifters gav riktigt bra dansfart denna småkalla kväll. Kylan märks inte så mycket när man dansar, men jag tog aldrig helt av mig överdragsjackan, och det händer ju aldrig annars.

Solen. Ett fåtal bekanta bara. Att vara uppe på dansgolvet igen. Kära grönan. Jag är så trött nu att jag knappt vet vad jag skriver, men kalendern är fulltecknad med gröna kvällar nu.

Och så lärde jag genom en ren lyckträff lära känna en ny dansbekantskap ikväll. Vi hade sjukt roligt. Lite lagom hög och storleende var jag hela vägen på den proppfulla spårvagnen och sen tunnelbanan. Så värt det.

- Bilden är inte riktigt realistisk på två sätt 1.) den är beskuren för att inte visa andras ansikten. Källa: Dunkens dansbilder. 2.) Minen är minen som uppstår under en stilla fox där inte mycket händer. Mest ikväll skrattade och log jag, det är väl charmen med detta antar jag. Att det kan kännas så olika.

Kommentarer

Populära inlägg